3333 km k Jakubovi - Petra Braunová

10.05.2017

(12-15)
Kamarádka Jana mi doporučila knihu 3333 km k Jakubovi. Řekla mi , že je o patnáctiletém klukovi, který jede s tátou 3 333 km na kole do Santiaga de Compostela. Docela mě to zaujalo, protože já ujedu na kole tak 33 km a jsem mrtvá. A taky jako menší jsem četla knížky od paní Braunové a moc se mi líbily.  Vůbec jsem ale nevěděla, kde je Satiago de Compostela a proč se tam jezdí.
První kapitoly o tom, že hlavní hrdina se nejmenuje Jakub, o tom, že žije pouze s maminkou, o jeho vztahu k tatínkovi, který s nimi nežije, jsem přečetla za chvilku. Pak jsem se už nemohla skoro od knížky odtrhnout vůbec. Je úžasná. Názvy kapitol, např. 1 den před, Den dvacátý, Den padesátý sedmý, Den poslední - napoví obsah. Budu jako moje kamarádka a nic víc vám neřeknu. Přečtěte si knížku. 

Doporučuji všem, klukům, holkám i jejich rodičům. Určitě se vám bude líbit.
*****

Knihomolka (Slavkov)

O knize

Před prázdninami Mirek dostane od táty nečekanou a nevšední nabídku - dobrodružnou výpravu přes několik států, končící ve Španělsku. Je to cesta svatého Jakuba s cílem v Santiagu de Compostela. Musí se ovšem ujet 3333 km - na kole! Mirek výzvu přijme. Náročné putování se nakonec pro něho stane zásadním, a to nejen proto, že s otcem nežije od čtyř let, není excelentní cyklista a o pohodlí nemůže být ani řeči...

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky